For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Vatory on Tue Nov 15, 2011 4:04 pm



I hope you like
dance was not easy xD lol! lol!
avatar
Vatory

Posts : 54
Join date : 2010-12-22
Age : 23

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  evildante on Tue Nov 15, 2011 6:49 pm

Holy Shit Vato, you got the moves. good thing you survived at the end Shocked

I remenber someone toll me one day * If you dance good you can fuck great *

Now i know why you are such a good gigoló Twisted Evil
avatar
evildante

Posts : 174
Join date : 2011-07-19
Age : 29
Location : Bogota, Colombia

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Vatory on Tue Nov 15, 2011 6:58 pm

lol! lol! ty
really not complicated dance xD
provided they do not try to run over Mad Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
avatar
Vatory

Posts : 54
Join date : 2010-12-22
Age : 23

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  xROMULUSx on Tue Nov 15, 2011 7:01 pm

nice Very Happy

I got no moves...no way I could dance like that...

course I'm still awesome in bed though Twisted Evil
avatar
xROMULUSx

Posts : 1276
Join date : 2009-11-03
Age : 31
Location : Oregon

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Vatory on Tue Nov 15, 2011 7:06 pm

xROMULUSx wrote:nice Very Happy

I got no moves...no way I could dance like that...

course I'm still awesome in bed though Twisted Evil


sush lmao hahahaha

I miss the essence in the video to (PERVS)
avatar
Vatory

Posts : 54
Join date : 2010-12-22
Age : 23

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Mystic on Tue Nov 15, 2011 7:14 pm

nice vid love the typo "for ninesings" copy paste this ---> NineSigns lol!


Last edited by Mystic on Tue Nov 15, 2011 8:46 pm; edited 1 time in total
avatar
Mystic

Posts : 1174
Join date : 2009-11-17
Age : 51
Location : omaha Ne

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Vatory on Tue Nov 15, 2011 7:19 pm

forgiveness for that
if you saw this error but forgot to correct it seme lol! lol!
But here I correct


"For NineSings" lol! lol! lol!
avatar
Vatory

Posts : 54
Join date : 2010-12-22
Age : 23

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  xROMULUSx on Tue Nov 15, 2011 7:31 pm

Mystic wrote:nice vid love the typo "for ninesings" copy paste this ---> NineSigns lol!

Not a typo, didn't you get the memo...we turned into a choir Very Happy Cool
avatar
xROMULUSx

Posts : 1276
Join date : 2009-11-03
Age : 31
Location : Oregon

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  MyAxeRockz on Tue Nov 15, 2011 7:49 pm

xROMULUSx wrote:
Mystic wrote:nice vid love the typo "for ninesings" copy paste this ---> NineSigns lol!

Not a typo, didn't you get the memo...we turned into a choir Very Happy Cool

LMFAO! cheers
avatar
MyAxeRockz

Posts : 641
Join date : 2010-12-30
Age : 30
Location : Drammen, Norway

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Vatory on Tue Nov 15, 2011 9:23 pm

OmG pale affraid affraid Shocked Shocked
forgiveness for this mistake so great No
and to correct it is tiring Evil or Very Mad Sad
avatar
Vatory

Posts : 54
Join date : 2010-12-22
Age : 23

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  xROMULUSx on Wed Nov 16, 2011 12:14 am

Vatory wrote:OmG pale affraid affraid Shocked Shocked
forgiveness for this mistake so great No
and to correct it is tiring Evil or Very Mad Sad
no worries Vat, it's cool and the video was great Very Happy
avatar
xROMULUSx

Posts : 1276
Join date : 2009-11-03
Age : 31
Location : Oregon

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  ApocalypseHealer on Wed Nov 16, 2011 1:35 am

thats sick bro, you got talent. Love the ending, nice way to finish, on the road haha

ApocalypseHealer

Posts : 250
Join date : 2009-12-30
Age : 24
Location : Sydney, Australia

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  MyAxeRockz on Wed Nov 16, 2011 2:40 am

Yeah, it was great Dany:P And you KNOW I love my hardstyle;) <3
avatar
MyAxeRockz

Posts : 641
Join date : 2010-12-30
Age : 30
Location : Drammen, Norway

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  DaenV on Wed Nov 16, 2011 4:03 am

Kinky dancing. You be my boyfriend?

DaenV

Posts : 626
Join date : 2011-06-20
Age : 24
Location : Trapped in the mind of an infant.

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Fazter on Wed Nov 16, 2011 9:30 am

nice!! nabtory

Fazter

Posts : 32
Join date : 2011-09-26

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Maeven on Wed Nov 16, 2011 10:22 am

Love it!
avatar
Maeven

Posts : 776
Join date : 2010-01-06
Age : 31
Location : Croatia

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Vashtii on Wed Nov 16, 2011 1:40 pm

way cool! great music too!
avatar
Vashtii

Posts : 1697
Join date : 2009-10-30
Age : 30

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  ImGladImNotYourPet on Wed Nov 16, 2011 1:59 pm

the only way i cna dance is if a girl is infront of me and she shakes tht booty on me Wink

ImGladImNotYourPet

Posts : 185
Join date : 2011-07-28
Age : 20
Location : where ever you are baby

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Vatory on Wed Nov 16, 2011 2:03 pm

MyAxeRockz wrote:Yeah, it was great Dany:P And you KNOW I love my hardstyle;) <3


yaaa cheers cheers hardstyle is the best for my
avatar
Vatory

Posts : 54
Join date : 2010-12-22
Age : 23

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Vatory on Wed Nov 16, 2011 2:04 pm

DaenV wrote:Kinky dancing. You be my boyfriend?


..l.. Twisted Evil ..l..
avatar
Vatory

Posts : 54
Join date : 2010-12-22
Age : 23

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Vatory on Wed Nov 16, 2011 2:06 pm

Razz Razz and ty Guys bounce cheers
avatar
Vatory

Posts : 54
Join date : 2010-12-22
Age : 23

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  oxymnya on Thu Nov 17, 2011 4:28 pm

Nice work

oxymnya

Posts : 54
Join date : 2011-02-17
Age : 26
Location : Croatia

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Daeshala on Thu Nov 17, 2011 5:15 pm

And suddenly, how Vatory plays his CM makes all the sense in the world Very Happy

No really, very nice job, and please, no more playing in traffic, we'd have to pk the bus if they hurt you!

_________________

Its not when you get there, its what you do when you get there.
"Great spirits have always encountered
violent opposition from mediocre minds."
              - Albert Einstein
avatar
Daeshala

Posts : 1746
Join date : 2009-10-27
Age : 37

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Warb1rD on Thu Nov 17, 2011 6:13 pm

When I dance I look like im having a seizure.....

And yet I have a kid, and have officially broken the frame of my bed, TWICE. So there!
avatar
Warb1rD

Posts : 331
Join date : 2009-12-06
Age : 34
Location : Montana

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  xROMULUSx on Thu Nov 17, 2011 6:30 pm

Warb1rD wrote:When I dance I look like im having a seizure.....

And yet I have a kid, and have officially broken the frame of my bed, TWICE. So there!

lol!
avatar
xROMULUSx

Posts : 1276
Join date : 2009-11-03
Age : 31
Location : Oregon

Back to top Go down

Re: For 9's ^.^ Christmas ahead (forgiveness had to fix things and you can see)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum